Liga Czarodziejów KAGURUM
"Talizman z Kagurum"
Liga Czarodziejów KAGURUM
w Zamku Czocha 05.02 - 11.02.2017
Liga Czarodziejów KAGURUM
w Zamku Czocha 19.02 - 25.02.2017
Zadzwoń! 728 66 33 23
Napisz! kontakt@szkolaczarodziejow.pl
 
 

Liga Czarodziejów KAGURUM w Zamku Czocha
„Talizman z Kagurum”

Uczestnicy przenoszą się w świat, pełen przygód, nowych, ciekawych znajomości oraz niecodziennych zajęć. Poza starannie dobranymi Profesorami (wychowawcami), niesamowitą atmosferę buduje wielkość i tajemniczość Zamku. Raj dla fanów Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart! Przednia zabawa inspirowana przygodami trójki przyjaciół: Harry’ego Pottera, Hermiony Granger i Rona Weasly’a.

„Talizman z Kagurum” – Po szczęśliwym zakończeniu wydarzeń związanych zarówno z kodem Sanguinów, jak i pseudo zaginionymi historiami, Najwyższa Rada Quatronum, oczekując na wyniki konsylium Ambasadorów, które ma zebrać się w stolicy Quatronum, zarządziła poszukiwania starożytnego amuletu – Talizmanu z Kagurum. Legenda głosi, iż talizman ten może okazać się niezwykłą bramą do o tyle tajemniczego, co niebezpiecznego wymiaru. Czy czarodziejom uda się odnaleźć pradawny artefakt?

Z kroniki Kagurum, Marchii Skalistych Wzgórz…

Dzięki staraniom i mądrości Nikifory Bianci wreszcie udało się złamać Kod Sanguinów, przynajmniej w części dotyczącej starożytnego manuskryptu, który mimo że okazał się niebezpieczną pułapką, pozwolił na rozpoczęcie prac nad zaginionymi historiami. W całym wydarzeniu związanym z łamaniem kodu niebanalną rolę odegrała również Ardith Diante, która dzięki swej zielarskiej wiedzy i medycznym zabiegom, nie dopuściła do rozwoju szaleńczej paniki wielu Arcymistrzów, Ambasadora Em Pica Soo oraz samych czarodziejów. Niemniej wielu uczniom i profesorom Szkoły Czarodziejów potrójna pętla czasu do dzisiaj wyzwala zimne dreszcze. Historie stolicy Kagurum, Zamku Czocha, uznane za zaginione wprawdzie, okazały się być znanymi, starymi przepowiedniami, które wypowiedziane w określony sposób oraz przez określone osoby, mogłyby zaburzyć pokój w całej Marchii. Na szczęście czarodzieje, wspierani przez samą Airę Mentes, do końca zachowali trzeźwość umysłu i zapobiegli wprawieniu w ruch całej serii, wydawałoby się przypadkowych, zdarzeń i ocalili twierdzę.

Zakwaterowanie i wyżywienie

Zamek Czocha, położony w gminie Leśna nad Zalewem Leśniańskim na Kwisie, woj. dolnośląskie. Zabytkowy obiekt klasy turystycznej. Uczestnicy mieszkają w dormitoriach zamkowych – pokojach (2-6 osobowych) wyposażonych w łóżka (w tym łóżka turystyczne tzw. „dostawki”), stolik, krzesła, szafę, gniazdko elektryczne. Pokoje z łazienkami lub na 2, 3 pokoje 1 łazienka i WC. Uczestnicy są zakwaterowani w głównym budynku zamkowym.

W każdym osobodniu uczestnik otrzymuje 3 główne posiłki tj. śniadanie, obiad (2 dania), kolację. Do obiadu podawany jest dodatkowo deser. Podczas posiłków podawane są napoje zimne lub ciepłe.

Ekwipunek Czarodzieja

Uczestnik otrzymuje w pakiecie: szatę czarodzieja szytą na miarę, koszulkę z kolorowym nadrukiem, różdżkę drewnianą, herb domu Szkoły Czarodziejów, świadectwo ukończenia zimowego semestru Szkoły Czarodziejów

Terminy, ceny, transport

Termin 1: 05.02.2017 – 11.02.2017
Termin 2: 19.02.2017 – 25.02.2017

Cena z transportem własnym rodzica: 1350,00 zł

Cena z transportem organizatora: 1530,00 zł 

Transport do Zamku Czocha planowany jest z miast: Warszawa, Katowice, Kraków, Wrocław.

Informacja transportowa znajdzie się w panelu TRANSPORT najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem imprezy.. -.

Program

Inauguracja semestru Szkoły Czarodziejów przy uroczystej kolacji, w czasie której uczestnicy otrzymują szaty. Po kolacji następuje przydział do Domów Szkoły Czarodziejów, tzw. „Tiara Przydziału” oraz przedstawienie Profesorów. Od tego momentu uczestnicy stają się uczniami Szkoły Czarodziejów – przyszłymi czarodziejami.

Zajęcia i imprezy* realizowane w Szkole Czarodziejów** skupione są wokół następujących Wydziałów:

Wydział Nauk Stosowanych:

przedmioty: zielarstwo i ziołolecznictwo (nauka o ziołach i ich wpływie na zdrowie człowieka), kryptografia i kryptoanaliza (nauka kodowania i dekodowania wiadomości za pomocą szyfrów), pierwsza pomoc (nauka podstawowych umiejętności z zakresu pierwszej pomocy), warsztaty kreatywności (kształtowanie umiejętności wolnego, nieograniczonego myślenia), eksperymenty i doświadczenia (wybrane elementy z dziedziny fizyki i chemii),

imprezy: Konkurs Kreatywności „Magia Umysłu”.

Wydział Umiejętności Nadzwyczajnych:

przedmioty: wróżbiarstwo, czyli sztuka przepowiadania przyszłości i odkrywania tajemnic przeszłości (symulacja wróżenia różnymi technikami), studnia zaklęć (nauka zaklęć stosowanych w książkach o przygodach Harry’ego Pottera – po zajęciach istnieje możliwość dołączenia do Klubu Pojedynków), historia magii i Magów (wybrane elementy z historii magii zaczerpnięte z różnych kręgów cywilizacyjnych), Potęga Run (nauka kreślenia Run i ich znaczenie), różdżkoznawstwo (wiedza dot. rodzajów różdżek, ich znaczenia oraz budowy), alchemia i eliksiry (m.in.: bezpieczne zabawy z suchym lodem czy ciekłym azotem), galeria talizmanów (wybrane elementy z wiedzy o talizmanach, amuletach – rodzaje, historia, znaczenie),

imprezy: Turniej Trójmagiczny (trzy zadania dla wybranych uczestników z każdego Domu), Quiz Wiedzy o Świecie Harry’ego Pottera, zabawa fabularyzowana: „Komnata Tajemnic została otwarta”, nocne zwiedzanie zamku (dla chętnych) – zwiedzanie połączone z legendami zamku.

Wydział Rozrywki Niekonwencjonalnej:

przedmioty: quidditch SC (gra czarodziejów, której zasady oparte są o grę znaną z przygód Harry’ego Pottera – zgodnie ze światowymi standardami), rytm i ekspresja (nauka tańców różnych stylów tanecznych), szachy (nauka gry oraz podstawowych strategii) i inne gry planszowe (typu: „Osadnicy z Catanu”), „Wyznawcy Sanguinów” (karciana gra logiczno-strategiczna), gry i zabawy plebejskie (różne aktywności ruchowe na świeżym powietrzu), fabryka głosu (nauka podstaw emisji głosu, technik recytacji oraz wybranych piosenek).

imprezy: Turniej Quidditcha, DanceFeast (wielki turniej umiejętności tanecznych), „Wyznawcy Sanguinów” – finałowa rozgrywka, Turniej o tytuł Minstrela Quatronum.

Wydział Dyplomacji i Rozwoju:***

przedmioty: Arkana dyplomacji (sztuka negocjacji, mediacji), Retoryka – dworskie sztuczki dyplomacji (dyskusja, obrona przed intrygami, zawieranie sojuszy), Gambit szarych eminencji (sztuka odkrywania i zrywania sieci spiskowych na przykładzie znanych postaci historycznych i ze świata fantasy), Teraz ja! (sztuka przewodzenia grupie – każdy zyska na Twojej obecności), Strategie sukcesu (umiejętność planowania i realizacji celów strategicznych), Kokosza z grosza, czyli kupieckie triki dozwolone(umiejętności handlowe, prognozowanie zysków i strat).

imprezy: „Wielka Gra o Tron” – rozgrywka gry planszowej „Gra o tron” w średniowiecznym klimacie w epokowych strojach, Finałowa rozgrywka gry planszowej „Osadnicy z Catanu” z rozszerzeniem „Miasta i rycerze” w średniowiecznym klimacie w epokowych strojach.

 

* – Drodzy Rodzice! Zajęcia i imprezy na naszych zimowiskach realizowane są z wielkim rozmachem i wykorzystaniem nowatorskich i aktywizujących metod. Podkreślić należy, iż nasi wychowawcy są zaznajamiani z podstawą programową poszczególnych poziomów edukacji, dzięki czemu przygotowują zajęcia tak, aby na każdych kształtowane były kluczowe kompetencje, np. czytanie ze zrozumieniem, myślenie matematyczne i naukowe, umiejętność wyszukiwania, selekcjonowania i analizowania informacji czy umiejętność pracy zespołowej. W czasie zajęć wykorzystujemy nowoczesne technologie (Internet, rzutnik multimedialny, syntezator mowy itp.), a każdy uczestnik ma do dyspozycji kredki, mazaki, nożyczki, kleje, kartki, bibułę i wszelkie inne niezbędne przedmioty. Poprzez starannie dobraną tematykę, ciekawą i rzeczywiście odpowiednią dla fascynatów świata fantasy, trudne i skomplikowane procesy nauczania i uczenia się, przebiegając w miłej atmosferze, w zdecydowanej większości kończą się sukcesem dydaktycznym.

** – w czasie wypoczynku realizowanych jest minimum 12 z 18 wymienionych przedmiotów i 6 z 9 imprez wieczornych w zależności od kadry zimowiska.

*** – zajęcia w całości realizowane na programie „Skarbnicy Quatronum”, na pozostałych programach mogą być realizowane wybrane zajęcia i imprezy tego Wydziału.

Ważne dokumenty turnusu - zapoznaj się!

Drogi Rodzicu, Drogi Uczniu!

Poniżej znajdują się linki do ważnych dokumentów turnusu, tj.: umowy, karty kwalifikacyjnej oraz oferty handlowej. W nich znajdziesz informacje, które określają m.in.: organizatora wypoczynku, transport zorganizowany, informację o rozpoczęciu i zakończeniu turnusu, kontakcie z dzieckiem w trakcie wypoczynku i inne. Przeczytaj koniecznie! Dokumenty ogólne – dotyczące wszystkich imprez turystycznych – znajdują się w zakładce Dokumenty i Panelu Rezerwacji Online.

UMOWA

pdf_download

KARTA KWALIFIKACYJNA

pdf_download

OFERTA HANDLOWA

pdf_download

Moszna_3
Gniew_1
Gniew_2
Moszna_2

Gdzie mogę się zapisać?

Przejdź do panelu rezerwacji, wypełnij i wyślij arkusz rezerwacji online!

icon_zapisy

Zimowisko w Zamku Czocha rozpocznie się za...

AKTUALNIE

Przybliżona liczba zajętych miejsc na Lidze Czarodziejów KAGURUM w Zamku Czocha w terminach 05.02 – 11.02.2017 oraz 19.02 – 25.02.2017 (wyrażona w procentach):

05.02 - 11.02 TYLKO REZERWACJA TELEFONICZNA! 100%
19.02 - 25.02 - TYLKO LISTA REZERWOWA! 100%

Rezerwacja - stały klient

Jeśli jesteś już Uczniem Szkoły Czarodziejów Kagurum
i wybrałeś właśnie ten program na zimę 2017,
wypełnij poniższy arkusz,
a my prześlemy wszystkie niezbędne dokumenty.
Wszystkie pola są wymagane!

Imię i nazwisko rodzica/prawnego opiekuna

Imię i nazwisko uczestnika

Telefon kontaktowy

Adres e-mail

Wybieram program wypoczynku

ZAMEK CZOCHA

STREFA RODZICA

POMAGAMY DZIECIOM

NASZE ZAMKI

QUATRONUM W MEDIACH