LIGA CZARODZIEJÓW TIEN
w Zamku Gniew "Spadkobiercy Myśli" 26.06 - 07.07.2017
Liga Czarodziejów TIEN
w Zamku Gniew "Starcie Tytanów" 14.08 - 25.08.2017
 
 

Liga Czarodziejów TIEN w Zamku Gniew

Uczestnicy przenoszą się w świat, pełen przygód, nowych, ciekawych znajomości oraz niecodziennych zajęć. Poza starannie dobranymi Profesorami (wychowawcami), niesamowitą atmosferę buduje wielkość i tajemniczość Zamku. Raj dla fanów Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart! Przednia zabawa inspirowana przygodami trójki przyjaciół: Harry’ego Pottera, Hermiony Granger i Rona Weasley’a.

„Spadkobiercy Myśli” – opis fabuły pojawi się po zakończeniu misji „Tajemnica Rubinowej Fortecy”, gdyż od jej przebiegu i finału uzależniona jest letnia misja czarodziejów i tropicieli w Zamku Gniew.

„Starcie Tytanów” – Kolejny rok Namiestnik Quatronum zaprasza wszystkich członków Ligi Czarodziejów na wielką rozgrywkę w klimacie RPG. Zagadki, misje, questy indywidualne i w grupach… Konkursy, turnieje… Wszystko otoczone magią Tien oraz rubinowej twierdzy, Zamku Gniew. Zwycięzca otrzymuje tytuł Tytana Quatronum!

Z kroniki Tíen, Księstwa Rubinowych Fortec…

Damaris, przywódczyni Rodu Sanguinów – wrogów Quatronum, uwięziwszy Catalina w puszczy kliczkowskiej, poczuła się na tyle silna, aby sprowadzić Ducha Lodu w północne księstwa Krainy. Szczególnie Zamek Gniew był w niebezpieczeństwie, gdyż jako stolica Księstwa i jednocześnie twierdza na lewym brzegu Vistuli, stanowiła zawsze niezwykle ważny punkt oporu. Dzięki jednak odwadze, zręczności i przebiegłości quatronum corps, Duch na zawsze został rozgromiony. I wydawałoby się, że życie w Księstwie uspokoi się na jakiś czas… Jednak rozdrażniona Damaris, wyciągając kolejnego asa z rękawa swej przeczarnej peleryny, nakłoniwszy Czarnoksiężnika do powrotu na swe dawne ziemie, przysporzyła nie lada problemów Ambasadorom. Czarnoksiężnik jednak, którego prawdziwego imienia do dzisiaj nikt nie poznał, musiał po raz kolejny ulec wiedzy i umiejętnościom naszych wspaniałych czarodziejów i opuścić rubinową twierdzę. A że uciekał w wielkim pośpiechu nieoczekiwanie pozostawił po sobie coś, co być może pomoże w dalszej walce z Sanguinami…

Zakwaterowanie i wyżywienie

Zamek Gniew, ul. Zamkowa 3, 84-140 Gniew w gminie Gniew. Zabytkowy obiekt klasy turystycznej, dormitoria zamkowe – pokoje (4, 6, 8 i 11 osobowe) wyposażone w łóżka piętrowe (drewniane) w tym łóżka turystyczne tzw. „dostawki”, stół, ławy, szafę, gniazdko elektryczne. Pokoje dostosowane są do krzyżackiej stylizacji zamku (surowe). Łazienki na piętrach (WC, umywalki i prysznice znajdują się na każdym piętrze).

W każdym osobodniu uczestnik otrzymuje 3 główne posiłki tj. śniadanie, obiad (2 dania), kolację. Do obiadu podawany jest dodatkowo deser. Podczas posiłków podawane są napoje zimne lub ciepłe.

Ekwipunek Czarodzieja

Uczestnik otrzymuje w pakiecie: koszulkę z kolorowym nadrukiem oraz różdżkę drewnianą i świadectwo ukończenia specjalnego programu. Dodatkowo herb Domu Ligi Czarodziejów – na stałe oraz specjalną, szytą na miarę szatę dla członków Ligi Czarodziejów gratis otrzymują uczestnicy, którzy pierwszy raz biorą udział w programie Ligi. Jeżeli któryś z członków Ligi Czarodziejów chciałby otrzymać nową szatę i/lub herb, prosimy o kontakt z biurem (cena programu nie zawiera szaty i herbu).

Termin, cena, transport

Termin 1: 26.06.2017 – 07.07.2017
Termin 2: 14.08.2017 – 25.08.2017

Cena z transportem własnym rodzica: 2150,00 zł

Cena z transportem organizatora:  2350,00 zł 

Transport do Zamku Gniew planowany jest z miast: Warszawa, Katowice, Poznań, Wrocław, Szczecin.

Informacja transportowa znajdzie się w panelu TRANSPORT najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem imprezy.

Program

Inauguracja letniego semestru Ligi Czarodziejów przy uroczystej kolacji, w czasie której uczestnicy otrzymują specjalne szaty. Po kolacji następuje przydział do Domów Szkoły Czarodziejów, tzw. „Tiara Przydziału” oraz przedstawienie Profesorów. Od tego momentu uczestnicy stają się członkami Ligi Czarodziejów.

Zajęcia i imprezy* realizowane w trakcie wypoczynku** skupione są wokół następujących Wydziałów:

Wydział Nauk Stosowanych:

przedmioty: zielarstwo i ziołolecznictwo (nauka o ziołach i ich wpływie na zdrowie człowieka), kryptografia i kryptoanaliza (nauka kodowania i dekodowania wiadomości za pomocą szyfrów), warsztaty kreatywności (kształtowanie umiejętności wolnego, nieograniczonego myślenia), eksperymenty i doświadczenia (wybrane elementy z dziedziny fizyki i chemii),

imprezy: Konkurs Kreatywności „Magia Umysłu”.

Wydział Umiejętności Nadzwyczajnych:

przedmioty: wróżbiarstwo, czyli sztuka przepowiadania przyszłości i odkrywania tajemnic przeszłości (symulacja wróżenia różnymi technikami), studnia zaklęć (nauka zaklęć stosowanych w książkach o przygodach Harry’ego Pottera – po zajęciach istnieje możliwość dołączenia do Klubu Pojedynków), historia magii i Magów (wybrane elementy z historii magii zaczerpnięte z różnych kręgów cywilizacyjnych), Potęga Run (nauka kreślenia Run i ich znaczenie), różdżkoznawstwo (wiedza dot. rodzajów różdżek, ich znaczenia oraz budowy), alchemia i eliksiry (m.in.: bezpieczne zabawy z suchym lodem czy ciekłym azotem).

imprezy: Turniej Trójmagiczny (trzy zadania dla wybranych uczestników z każdego Domu), Quiz Wiedzy o Świecie Harry’ego Pottera, zabawa fabularyzowana: „Komnata Tajemnic została otwarta”, nocne zwiedzanie zamku (dla chętnych) – zwiedzanie połączone z legendami zamku.

Wydział Rozrywki Niekonwencjonalnej:

przedmioty: quidditch SC (gra czarodziejów, której zasady oparte są o grę znaną z przygód Harry’ego Pottera – zgodnie ze światowymi standardami), rytm i ekspresja (nauka tańców różnych stylów tanecznych), „Wyznawcy Sanguinów” (karciana gra logiczno-strategiczna), gry i zabawy plebejskie (różne aktywności ruchowe na świeżym powietrzu), fabryka głosu (nauka podstaw emisji głosu, technik recytacji oraz wybranych piosenek).

imprezy: Turniej Quidditcha, DanceFeast (wielki turniej umiejętności tanecznych), „Wyznawcy Sanguinów” – finałowa rozgrywka, Turniej o tytuł Minstrela Quatronum.

Wydział Dyplomacji i Rozwoju:***

przedmioty: Arkana dyplomacji (sztuka negocjacji, mediacji), Retoryka – dworskie sztuczki dyplomacji (dyskusja, obrona przed intrygami, zawieranie sojuszy), Gambit szarych eminencji (sztuka odkrywania i zrywania sieci spiskowych na przykładzie znanych postaci historycznych i ze świata fantasy), Teraz ja! (sztuka przewodzenia grupie – każdy zyska na Twojej obecności), Strategie sukcesu (umiejętność planowania i realizacji celów strategicznych), Kokosza z grosza, czyli kupieckie triki dozwolone (umiejętności handlowe, prognozowanie zysków i strat).

imprezy: „Wielka Gra o Tron” – rozgrywka gry planszowej „Gra o tron” w średniowiecznym klimacie w epokowych strojach, Finałowa rozgrywka gry planszowej „Osadnicy z Catanu” z rozszerzeniem „Miasta i rycerze” w średniowiecznym klimacie w epokowych strojach.

Wydział Wiedzy Tajemnej (specjalizacja)****:

przedmioty: podstawy dydaktyki i metodyki prowadzenia zajęć, organizacja przestrzeni sali zajęć, wybrane metody aktywizujące, odpowiedni dobór i wykorzystanie środków dydaktycznych i form pracy.

imprezy: współorganizacja główny imprezy fabularyzowanej finalizującej kluczowy wątek turnusu.

 

* – Drodzy Rodzice! Zajęcia i imprezy na naszych zimowiskach realizowane są z wielkim rozmachem i wykorzystaniem nowatorskich i aktywizujących metod. Podkreślić należy, iż nasi wychowawcy są zaznajamiani z podstawą programową poszczególnych poziomów edukacji, dzięki czemu przygotowują zajęcia tak, aby na każdych kształtowane były kluczowe kompetencje, np. czytanie ze zrozumieniem, myślenie matematyczne i naukowe, umiejętność wyszukiwania, selekcjonowania i analizowania informacji czy umiejętność pracy zespołowej. W czasie zajęć wykorzystujemy nowoczesne technologie (Internet, rzutnik multimedialny, syntezator mowy itp.), a każdy uczestnik ma do dyspozycji kredki, mazaki, nożyczki, kleje, kartki, bibułę i wszelkie inne niezbędne przedmioty. Poprzez starannie dobraną tematykę, ciekawą i rzeczywiście odpowiednią dla fascynatów świata fantasy, trudne i skomplikowane procesy nauczania i uczenia się, przebiegając w miłej atmosferze, w zdecydowanej większości kończą się sukcesem dydaktycznym.

** – w czasie wypoczynku realizowanych jest minimum 10 z 15 wymienionych przedmiotów i 6 z 9 imprez wieczornych w zależności od kadry danego turnusu.

*** – zajęcia w całości realizowane na programie „Skarbnicy Quatronum”, na pozostałych programach mogą być realizowane wybrane zajęcia i imprezy tego Wydziału.
****w czasie wypoczynku realizowane są wszystkie wymienione przedmioty i imprezy – tylko w trakcie Ligi Czarodziejów. W Starciu Tytanów program prowadzony jest w formie gry RPG, w czasie której uczestnicy współorganizują część zajęć i imprez. Specjalnie dla nich tworzone są dodatkowe imprezy, np. gra „Książę Przeznaczenia” czy „Pięć Żywiołów”

Ważne dokumenty turnusu - zapoznaj się!

Drogi Rodzicu, Drogi Uczniu!

Poniżej znajdują się linki do ważnych dokumentów turnusu, tj.: umowy, karty kwalifikacyjnej oraz oferty handlowej. W nich znajdziesz informacje, które określają m.in.: organizatora wypoczynku, transport zorganizowany, informację o rozpoczęciu i zakończeniu turnusu, kontakcie z dzieckiem w trakcie wypoczynku i inne. Przeczytaj koniecznie! Dokumenty ogólne – dotyczące wszystkich imprez turystycznych – znajdują się w Dokumenty i Panelu Rezerwacji Online.

UMOWA

pdf_download

KARTA KWALIFIKACYJNA

pdf_download

OFERTA HANDLOWA

pdf_download

Moszna_4
Moszna_1
Gniew_4
Gniew_3

Gdzie mogę się zapisać?

Przejdź do panelu rezerwacji, wypełnij i wyślij arkusz rezerwacji online!

icon_zapisy

I letni turnus Ligi Czarodziejów rozpocznie się za...

AKTUALNIE

Przybliżona liczba zajętych miejsc na Lidze Czarodziejów TIEN w Zamku Gniew w terminiach 26.06 – 07.07.2017 oraz Starcie Tytanów 14.08 – 25.08.2017  (wyrażona w procentach):

26.06 - 07.07.2017 100%
``STARCIE TYTANÓW`` 14.08 - 25.08.2017 100%

Rezerwacja - stały klient

Liga Czarodziejów w Zamku Gniew
Wszystkie miejsca zarezerwowane,
obowiązuje LISTA REZERWOWA,
aby dokonać zapisu – ZADZWOŃ!

ZAMEK GNIEW

STREFA RODZICA

POMAGAMY DZIECIOM

NASZE ZAMKI

QUATRONUM W MEDIACH