Szkoła Czarodziejów NAMANGARI
"Skarby z Namangarii"
Szkoła Czarodziejów NAMANGARI
w Zamku Giżycko 03.07 - 14.07.2017
Zadzwoń! 728 66 33 23
Napisz! kontakt@szkolaczarodziejow.pl
 
 

Szkoła Czarodziejów NAMANGARI w Zamku Giżycko
„Skarby z Namangarii”

Uczestnicy przenoszą się w świat, pełen przygód, nowych, ciekawych znajomości oraz niecodziennych zajęć. Poza starannie dobranymi Profesorami (wychowawcami), niesamowitą atmosferę buduje wielkość i tajemniczość Zamku. Raj dla fanów Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart! Przednia zabawa inspirowana przygodami trójki przyjaciół: Harry’ego Pottera, Hermiony Granger i Rona Weasley’a.

Zakwaterowanie i wyżywienie

Zamek w Giżycku, ul. Św. Brunona 1, 11-500 Giżycko. Jeden z najcenniejszych i najciekawszych zabytków Giżycka i Krainy Wielkich Jezior Mazurskich. Zamek krzyżacki położony pomiędzy jeziorami Niegocin i Kisajno nad brzegiem Kanału Giżyckiego. Pokoje 2-6 osobowe z łazienkami oraz typu studio (w tym łóżka turystyczne tzw. „dostawki”), gdzie na dwa pokoje przypada jedna łazienka. Pokoje znajdują się w dobudowanym do zamku budynku hotelowym na terenie zespołu parkowo-pałacowego. Pokoje wyposażone w łóżka, stolik, krzesła, szafę, gniazdko elektryczne. Do dyspozycji uczestników sale zamkowe, park, basen, kręgielnia, trampolina, boiska oraz niewielkie jezioro.

Ekwipunek Czarodzieja

Uczestnik otrzymuje w pakiecie: szatę czarodzieja szytą na miarę, koszulkę z kolorowym nadrukiem, różdżkę drewnianą, herb domu Szkoły Czarodziejów, świadectwo ukończenia letniego semestru Szkoły Czarodziejów

Program

Inauguracja semestru Szkoły Czarodziejów przy uroczystej kolacji, w czasie której uczestnicy otrzymują szaty. Po kolacji następuje przydział do Domów Szkoły Czarodziejów, tzw. „Tiara Przydziału” oraz przedstawienie Profesorów. Od tego momentu uczestnicy stają się uczniami Szkoły Czarodziejów – przyszłymi czarodziejami.

Zajęcia i imprezy* realizowane w Szkole Czarodziejów** skupione są wokół następujących Wydziałów:

Wydział Nauk Stosowanych:

przedmioty: zielarstwo i ziołolecznictwo (nauka o ziołach i ich wpływie na zdrowie człowieka), kryptografia i kryptoanaliza (nauka kodowania i dekodowania wiadomości za pomocą szyfrów), pierwsza pomoc (nauka podstawowych umiejętności z zakresu pierwszej pomocy), warsztaty kreatywności (kształtowanie umiejętności wolnego, nieograniczonego myślenia), eksperymenty i doświadczenia (wybrane elementy z dziedziny fizyki i chemii),

imprezy: Konkurs Kreatywności „Magia Umysłu”.

Wydział Umiejętności Nadzwyczajnych:

przedmioty: wróżbiarstwo, czyli sztuka przepowiadania przyszłości i odkrywania tajemnic przeszłości (symulacja wróżenia różnymi technikami), studnia zaklęć (nauka zaklęć stosowanych w książkach o przygodach Harry’ego Pottera – po zajęciach istnieje możliwość dołączenia do Klubu Pojedynków), historia magii i Magów (wybrane elementy z historii magii zaczerpnięte z różnych kręgów cywilizacyjnych), Potęga Run (nauka kreślenia Run i ich znaczenie), różdżkoznawstwo (wiedza dot. rodzajów różdżek, ich znaczenia oraz budowy), alchemia i eliksiry (m.in.: bezpieczne zabawy z suchym lodem czy ciekłym azotem), galeria talizmanów (wybrane elementy z wiedzy o talizmanach, amuletach – rodzaje, historia, znaczenie),

imprezy: Turniej Trójmagiczny (trzy zadania dla wybranych uczestników z każdego Domu), Quiz Wiedzy o Świecie Harry’ego Pottera, zabawa fabularyzowana: „Komnata Tajemnic została otwarta”, nocne zwiedzanie zamku (dla chętnych) – zwiedzanie połączone z legendami zamku.

Wydział Rozrywki Niekonwencjonalnej:

przedmioty: quidditch SC (gra czarodziejów, której zasady oparte są o grę znaną z przygód Harry’ego Pottera – zgodnie ze światowymi standardami), rytm i ekspresja (nauka tańców różnych stylów tanecznych), szachy (nauka gry oraz podstawowych strategii) i inne gry planszowe (typu: „Osadnicy z Catanu”), „Wyznawcy Sanguinów” (karciana gra logiczno-strategiczna), gry i zabawy plebejskie (różne aktywności ruchowe na świeżym powietrzu), fabryka głosu (nauka podstaw emisji głosu, technik recytacji oraz wybranych piosenek).

imprezy: Turniej Quidditcha, DanceFeast (wielki turniej umiejętności tanecznych), „Wyznawcy Sanguinów” – finałowa rozgrywka, Turniej o tytuł Minstrela Quatronum.

Wydział Dyplomacji i Rozwoju:***

przedmioty: Arkana dyplomacji (sztuka negocjacji, mediacji), Retoryka – dworskie sztuczki dyplomacji (dyskusja, obrona przed intrygami, zawieranie sojuszy), Gambit szarych eminencji (sztuka odkrywania i zrywania sieci spiskowych na przykładzie znanych postaci historycznych i ze świata fantasy), Teraz ja! (sztuka przewodzenia grupie – każdy zyska na Twojej obecności), Strategie sukcesu (umiejętność planowania i realizacji celów strategicznych), Kokosza z grosza, czyli kupieckie triki dozwolone(umiejętności handlowe, prognozowanie zysków i strat).

imprezy: „Wielka Gra o Tron” – rozgrywka gry planszowej „Gra o tron” w średniowiecznym klimacie w epokowych strojach, Finałowa rozgrywka gry planszowej „Osadnicy z Catanu” z rozszerzeniem „Miasta i rycerze” w średniowiecznym klimacie w epokowych strojach.

 

* – Drodzy Rodzice! Zajęcia i imprezy na naszych zimowiskach realizowane są z wielkim rozmachem i wykorzystaniem nowatorskich i aktywizujących metod. Podkreślić należy, iż nasi wychowawcy są zaznajamiani z podstawą programową poszczególnych poziomów edukacji, dzięki czemu przygotowują zajęcia tak, aby na każdych kształtowane były kluczowe kompetencje, np. czytanie ze zrozumieniem, myślenie matematyczne i naukowe, umiejętność wyszukiwania, selekcjonowania i analizowania informacji czy umiejętność pracy zespołowej. W czasie zajęć wykorzystujemy nowoczesne technologie (Internet, rzutnik multimedialny, syntezator mowy itp.), a każdy uczestnik ma do dyspozycji kredki, mazaki, nożyczki, kleje, kartki, bibułę i wszelkie inne niezbędne przedmioty. Poprzez starannie dobraną tematykę, ciekawą i rzeczywiście odpowiednią dla fascynatów świata fantasy, trudne i skomplikowane procesy nauczania i uczenia się, przebiegając w miłej atmosferze, w zdecydowanej większości kończą się sukcesem dydaktycznym.

** – w czasie wypoczynku realizowanych jest minimum 12 z 18 wymienionych przedmiotów i 6 z 9 imprez wieczornych w zależności od kadry na danym turnusie.

*** – zajęcia w całości realizowane na programie „Skarbnicy Quatronum”, na pozostałych programach mogą być realizowane wybrane zajęcia i imprezy tego Wydziału.

Termin, cena, transport

Termin: 03.07.2017 – 14.07.2017

Cena z transportem własnym rodzica: 2200,00 zł

Cena z transportem organizatora: 2400,00 zł 

Transport do Zamku Giżycko planowany jest z miast: Warszawa, Katowice, Szczecin, Gdańsk, Poznań.

Informacja transportowa znajdzie się w panelu TRANSPORT najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem imprezy.

Ważne dokumenty turnusu - zapoznaj się!

Drogi Rodzicu, Drogi Uczniu!

Poniżej znajdują się linki do ważnych dokumentów turnusu, tj.: umowy, karty kwalifikacyjnej oraz oferty handlowej. W nich znajdziesz informacje, które określają m.in.: organizatora wypoczynku, transport zorganizowany, informację o rozpoczęciu i zakończeniu turnusu, kontakcie z dzieckiem w trakcie wypoczynku i inne. Przeczytaj koniecznie! Dokumenty ogólne – dotyczące wszystkich imprez turystycznych – znajdują się w zakładce Dokumenty i Panelu Rezerwacji Online.

UMOWA

pdf_download

KARTA KWALIFIKACYJNA

pdf_download

OFERTA HANDLOWA

pdf_download

Moszna_4
Moszna_1
Gniew_4
Gniew_3

Gdzie mogę się zapisać?

Przejdź do panelu rekrutacji, gdzie znajdziesz wszelkie niezbędne dokumenty!

icon_zapisy

I letni turnus w Zamku Giżycko rozpocznie się za...

AKTUALNIE

Przybliżona liczba zajętych miejsc w Szkole Czarodziejów NAMANGARI w Zamku Giżycko w terminie 03.07 – 14.07.2017 (wyrażona w procentach):

03.07 - 14.07.2017 100%

Rezerwacja - stały klient

Szkoła Czarodziejów w Zamku Giżycko
Wszystkie miejsca zarezerwowane,
obowiązuje LISTA REZERWOWA,
aby dokonać zapisu – ZADZWOŃ!

ZAMEK GIŻYCKO

STREFA RODZICA

POMAGAMY DZIECIOM

NASZE ZAMKI

QUATRONUM W MEDIACH